Cube Stereo 150 C:62 SL 29 Zväčšiť

Cube Stereo 150 C:62 SL 29 veľ: 20" model: 2019

Nový produkt

Viacdnové výjazdy do vysokohorských oblastí kladú veľké nároky na bicykel, ale aj jazdca. Našťastie model Stereo 150 je na všetko pripravený. Tento karbónový stroj prešiel kompletnou úpravou pre rok 2019, a jeho ladné krivky nie sú jeho jediným lákadlom.

Viac detailov

2 999,17 €

Dostupnosť: 1 ks

Pozor: Posledné kusy na sklade!

Popis

  • 255200
  • rám C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, ATG, ETC 4-Link, ISCG Mount, Boost 148, AXH
  • veľkosti 16", 18", 20", 22"
  • vidlica RockShox Lyrik RCT3 29, 110x15mm Maxle, Tapered, 160mm
  • hlavové zloženie FSA Orbit I-t, Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/2"
  • predstavec Race Face Aeffect R 35
  • riadítka Race Face Turbine R 35, 780mm
  • gripy SDG Slater
  • prehadzovačka Sram GX Eagle™, 12-Speed
  • radenie Sram GX Eagle™ Trigger
  • brzdy Sram Code R, Hydr. Disc Brake (200/180)
  • kľuky Sram X1 Carbon Eagle™ 30T, 175mm
  • reťaz Sram GX Eagle™
  • farba iridium´n´black
  • tlmič RockShox Super Deluxe RC3 DebonAir, 185x55mm, Trunnion Mount
  • kazeta Sram XG-1275, 10-50T
  • kolesá Newmen Evolution SL A.30, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready
  • zadný plášť Schwalbe Hans Dampf, Addix Speedgrip, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • sedlo SDG FLY MTN 2
  • sedlovka CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm, 458x150mm (400x120mm for smallest frame size)
  • podsedlová objímka CUBE Screwlock, 34.9mm
  • predný plášť Schwalbe Magic Mary, Addix Soft, Kevlar, Tubeless Easy, 2.35
  • redukcie do tlmiča Top: 54mm Trunnion Mount, Bottom: 22x8mm
  • chain guide MRP 1X Chain Guide
  • 13,3 kg

Recenzie

Na tento produkt momentálne nie je pridaná žiadna recenzia.

Napísať recenziu

Cube Stereo 150 C:62 SL 29 veľ: 20" model: 2019

Cube Stereo 150 C:62 SL 29 veľ: 20" model: 2019

Viacdnové výjazdy do vysokohorských oblastí kladú veľké nároky na bicykel, ale aj jazdca. Našťastie model Stereo 150 je na všetko pripravený. Tento karbónový stroj prešiel kompletnou úpravou pre rok 2019, a jeho ladné krivky nie sú jeho jediným lákadlom.