VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI 
HOBBY-CYKLOSERVIS
Ing.Eva Durdyová
Pribinova 49
920 01 Hlohovec

IČO: 30925371
DIČ: 1020354335
IČ DPH: SK 1020354335
Registrácia: ŽO 107/1992, Oú Hlohovec

mail: cyklousmev@mail.t-com.sk

pevné linky:
tel.: 033 7320344
fax.: 033 7320344

OBJEDNÁVKA
Kúpna zmluva, na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu, vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Za záväzné sa považuje potvrdenie telefonické, prípadne e-mailové, a to také, ktoré je realizované po predchádzajúcom odoslaní elektronickej objednávky (potvrdenie o prijatí objednávky do systému nie je považované za záväzné). Predmetom nákupu je tovar uvedený v objednávke. Parametre, vlastnosti a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách, sú údajmi vychádzajúcimi z údajov výrobcov.
Predávajúci sa zaväzuje, že svojim zákazníkom zasiela tovar v bezchybnom stave a v súlade so špecifikáciami, či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru, vyhovujúcimi daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky, riadne vybavené návodom na obsluhu. Žiadame vás, aby ste vo vlastnom záujme do objednávkového formulára uvádzali presné a pravdivé údaje a predišli tak zbytočným komplikáciám pri vybavovaní objednávok. Úspešnosť odoslania objednávky je po prijatí v systéme potvrdená e-mailovou správou, v ktorej máte poslednú možnosť skontrolovať správnosť vyplnených údajov. Táto správa je pre kupujúceho informáciou o tom, že objednávka bola úspešne odoslaná, zaevidovaná v našej firme a čaká na prijatie pracovníkom eshopu. V prípade, ak sa z akéhokoľvek dôvodu vyskytla v objednávkovom formulári chyba, neodkladne kontaktujte našu firmu. Upozorňujeme, že podmienkou pre nadobudnutie platnosti vašej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári.

V prípade, ak v dobe medzi objednaním tovaru a jeho dodaním došlo k zmene ceny objednaného tovaru, za právoplatnú sa považuje cena aktuálna v čase prijatia objednávky a je uvedená aj v objednávkovom formulári. 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 

Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že kupujúci musí oznámiť predávajúcemu svoje meno a priezvisko alebo obchodné meno spoločnosti vrátane identifikačných údajov (IČO, DIČ, IČDPH), adresu trvalého bydliska alebo sídla spoločnosti vrátane PSČ, adresu pre doručenie zásielok, číslo telefónu a emailovú adresu. Tieto informácie sú potrebné pre identifikáciu kupujúceho. Tieto údaje môžu byť použité len v súvislosti s realizovaním objednávok, platieb, zasielaním informácii a ponúk a všetkými potrebnými úkonmi potrebnými na zrealizovanie obchodu vrátane účtovných operácií a vystavovania účtovných dokladov. Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri prevádzkovateľa. Údaje môže kupujúci meniť po prihlásení sa do svojho účtu. Údaje o kupujúcom nebudú poskytnuté žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie vašej objednávky (banky, zmluvná maloobchodná predajňa - odberné miesto, doručovateľské služby). Tieto údaje sú poskytnuté jednorazovo pre vybavenie konkrétnej objednávky.
Naša spoločnosť postupuje v zmysle zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch.
Kupujúci môže požadovať zrušiť registráciu, v tomto prípade je nutné kontaktovať predávajúceho e-mailom alebo písomne listom na adresu prevádzky s presnou požiadavkou. Registrácia mu bude následne zrušená. Kupujúci si môže zvoliť, či chce alebo nechce, aby mu boli zasielané novinky, sám po prihlásení sa do svojho účtu. Využívaním tohoto internetového zásielkového obchodu kupujúci súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o ňom a o jeho nákupoch v znení Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Tento súhlas môže kedykoľvek písomnou formou odvolať.

STORNO OBJEDNÁVKY
Storno objednávky zo strany kupujúceho
Kupujúci môže objednávku stornovať bez udania dôvodu pred jej záväzným potvrdením zo strany predávajúceho, e-mailom alebo telefonicky. Po záväznom potvrdení objednávky zo strany predávajúceho iba ak ešte objednaný tovar nebol odovzdaný prepravcovi. Ak kupujúci stornuje objednávku po jej odovzdaní prepravcovi, je povinný nahradiť predávajúcemu vzniknutú škodu. Predávajúci môže uplatniť právo na náhradu škody hlavne v prípadoch, ak tovar bolo nutné na špeciálne želanie kupujúceho zaobstarať, alebo ak už došlo k vynaloženiu preukázateľných nákladov na zaobstaranie tovaru. Poplatok za storno objednávky môže byť až do výšky 50% z celkovej ceny tovaru. Ak kupujúci zaplatil za tovar vopred, predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu zníženú o storno poplatok bezhotovostným prevodom na ním určený účet do 10 pracovných dní od doručenia storna objednávky.

Storno objednávky zo strany predávajúceho
Objednávka alebo jej časť môže byť stornovaná zo strany predávajúceho v nasledovných prípadoch: 
- predávajúci nemohol objednávku záväzne potvrdiť (chybne vyplnený formulár, nedostupný, neodpovedá na e-maily atd.)
- tovar už nie je dostupný alebo sa už nevyrába, prípadne sa výrazne zmenili vlastnosti alebo cena tovaru. V tomto prípade predávajúci bude neodkladne kontaktovať kupujúceho a dohodne s ním ďalší postup. Ak kupujúci za tovar už zaplatil celú sumu, alebo jej časť, bude mu táto čiastka vrátená späť na jeho účet do 10 pracovných dní, ak nebude dohodnuté inak.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odzakúpenia tovaru v súlade s ust. § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji"). V tomto prípade je kupujúci povinný pri odstúpení od zmluvy zaslať predávajúcemu nasledovné:
- písomné odstúpenie od zmluvy formou priloženého formulára
 Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku,
ktoré musí obsahovať identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu.

- tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie (návodu, záručného listu, ak bol dodaný spolu s tovarom). Tovar musí byť v originálnom obale, nepoužitý a nepoškodený

- doklad o kúpe
Tovar je potrebné poslať doporučene a poistený, nakoľko predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu počas prepravy k predávajúcemu. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy a vráti predávajúcemu tovar, ktorý nie je použitý, nachádza sa v originálne pôvodnom obale a nie je poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú cenu za tovar v lehote 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy a všetkých dokladov potrebných k odstúpeniu od zmluvy, bezhotovostným prevodom na účet určený kupujúcim.
Ak kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar použitý alebo poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zaplatenú cenu za tovar zníženú o hodnotu jeho opotrebenia (1% z celkovej sumy za každý deň používania) a zníženú o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka. Predávajúci vráti túto zníženú cenu do 30 pracovných dní od doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet určený kupujúcim. Náklady na vrátenie tovaru v prípade odstúpenia od zmluvy bez udania dôvodu znáša kupujúci.
V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu dodania tovaru, ktorý plne nezodpovedal kvalitatívnym požiadavkám, alebo bol vadný, znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúci. Tovar sa považuje za zodpovedajúci kvalitatívnym požiadavkám ak má rovnakú alebo podobnú charakteristiku, aká je uvedená v ponuke tovaru v internetovom zásielkovom obchode predávajúceho. Ak kupujúci nesplní pri odstúpení od kúpnej zmluvy niektorú uvedenú povinnosť, odstúpenie sa považuje za neplatné a predávajúci nie nemusí vrátiť kupujúcemu cenu za tovar. V tomto prípade má predávajúci nárok na úhradu nákladov, spojených so zaslaním tovaru späť kupujúcemu.

Dostupnosť tovaru
Tovar ponúkaný v tomto internetovom obchode nemusí byť práve na sklade a informácia o jeho dostupnosti bude poskytnutá po odoslaní elektronickej objednávky. Položky objednávky, ktoré nie sú aktuálne dostupné sú ponechané v objednávke a predávajúci potvrdí ich dostupnosť po obdržaní elektronickej objednávky e-mailom alebo telefonicky. Tovar bude zaslaný po záväznom potvrdení objednávky v termíne určenom v dodacích podmienkach. Ak by sa dodacia lehota neúmerne predĺžila, predávajúci bude včas informovať kupujúceho o termíne odoslania objednávky e-mailom alebo telefonicky.

DODACIE PODMIENKY
Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizovane, v čo najkratšom termíne, zvyčajne do 1-5 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky, vo výnimočných prípadoch môže byť dodacia lehota dlhšia, po dohovore s kupujúcim. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Súčasťou dodávky nie je inštalácia predmetu plnenia. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci podľa pokynov kupujúceho v objednávke. Ak tovar nemá vlastný záručný list, ako záručný list slúži daňový doklad - faktúra, ktorá je doručovaná priamo so zásielkou.
Tovar môže byť dodaný aj v rámci Českej republiky a to buď klasickou poštovou dobierkou alebo našim zmluvným prepravným partnerom - General Parcel Čechy, s.r.o., prípadne In Time, s.r.o.

a)    Osobný odber
Osobný odber je možné uskutočniť po potvrdení objednávky (zákazníkovi príde na email zmena statusu objednávky na  POTVRDENÁ) na adrese prevádzky HOBBY-CYKLOSERVIS - Ing.Eva Durdyová, Pribinova 49, 920 01 Hlohovec. Za osobný odber nie sú účtované žiadne príplatky. Pre rýchle a bezproblémové vybavenie osobného odberu je vhodné, ak zákazník uvedie v poznámke (pri potvrdzovaní objednávky) aj predpokladaný dátum a čas odberu, alebo si dohodne dátum a čas odberu telefonicky na t.č.:033/7320344.

V prípade odberu objednaného bicykla z vybraného odberného miesta (t.j. z predajne zmluvného partnera), musí zákazník vyčkať na telefonické alebo emailové avízo zo strany predajcu. Ten je povinný v čo najkratšom čase kontaktovať zákazníka, aby s ním dohodol možný termín odberu bicykla priamo z predajne. Platba za tovar je v tom prípade v hotovosti pri prevzatí na predajni.

Uvedená možnosť platí len pre bicykle z aktuálnej sezóny (uvedené v aktuálnom produktovom katalógu dodávateľa pre daný rok) a nevzťahuje sa na náhradné diely, sortiment zastupovaných značiek, resp. bicykle zaradené do výpredaja.

b)    Doprava Slovenskou poštou

Tento spôsob bude zvolený automaticky v prípade, že sa jedná o tovar malých rozmerov, ktorý je možné poslať v listovej obálke s hmotnosťou maximálne do 500g. Kupujúci môže takisto požiadať o zaslanie tovaru poštou - stačí, ak túto požiadavku uvedie v poznámke pri potvrdzovaní objednávky. Tovar bude doručený do 2-3 pracovných dní od odoslania objednávky. Tovar môžete zaplatiť dobierkou pri prevzatí tovaru, alebo vopred bezhotovostným prevodom na náš účet. Po zaslaní potvrdenia o vykonanej transakcii vám okamžite zašleme objednaný tovar. Dodanie je zaisťované Slovenskou poštou a.s. Reklamácia prípadného poškodenia počas prepravy: Zákazník musí prekontrolovať obal zásielky a prevziať ju len ak nie je poškodená. Ak je zásielka poškodená alebo neúplná, je nutné spísať na pošte protokol o škode, alebo zásielku neprebrať. Pokiaľ je to možné, prekontrolujte na mieste aj tovar v obale. Ak je tovar mechanicky poškodený v neporušenom obale, je potrebné túto skutočnosť nahlásiť ihneď po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie takéhoto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.

c)    Kuriérska doprava 
Tovar vám bude doručený najneskôr do 1-2 pracovných dní od odoslania tovaru na adresu uvedenú v objednávke. Tovar môžete zaplatiť dobierkou pri prevzatí tovaru, alebo vopred bezhotovostným prevodom na náš účet. Po zaslaní potvrdenia o vykonanej transakcii vám okamžite zašleme objednaný tovar. Dodanie je zabezpečené kuriérskou firmou Slovak Parcel Service, s.r.o. ( zastúpenie UPS ) alebo General Parcel Čechy, s.r.o, prípadne In Time, s.r.o. pre zákazníkov v ČR.
Reklamácia prípadného poškodenia počas prepravy: Zákazník musí prekontrolovať obal zásielky a prevziať ju len, ak nie je poškodená. Ak je zásielka poškodená alebo neúplná, je nutné spísať s osobou ktorá zásielku doručila protokol o škode, alebo zásielku neprebrať. Pokiaľ je to možné, prekontrolujte na mieste aj tovar v obale. Ak je tovar mechanicky poškodený v neporušenom obale, je potrebné túto skutočnosť nahlásiť ihneď po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie takéhoto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.

Cenník prepravy:

SLOVENSKO 

Slovenská pošta, a.s. - dobierka (2.trieda)

pri nákupe do 30 € / listová zásielka do 100g - doprava  2,40 €
pri nákupe do 30 € / listová zásielka do 500g - doprava  2,70 €

SPÔSOB PLATBY
Ceny uvádzané v internetovom zásielkovom obchode sú zmluvné, konečné a sú uvádzané v EUR s DPH.

Pri fakturácii do ČR sa všetky ceny a sumy budú prepočítavať na CZK aktuálnym kurzom Národnej banky Slovenska.

a) Dobierka
Tovar je zaslaný kuriérom UPS / General Parcel alebo Slovenskou poštou na zadanú adresu a za tovar platíte pri prevzatí zásielky.
b) Bezhotovostná platba
V prípade, že chcete objednávku uhradiť bankovým prevodom, môžete v poznámke objednávky požiadať o bezhotovostnú platbu. Po potvrdení objednávky vám emailom zašleme faktúru k úhrade na nižšie uvedené bankové účty.

Ako variabilný symbol je nutné vždy uviesť číslo faktúry!

Po zaslaní potvrdenia o vykonanej transakcii vám okamžite zašleme objednaný tovar.

VÚB a.s., 

 

ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU A ZÁRUKA
Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava, alebo dodaný nový výrobok. Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po jeho odhalení, t.j. ihneď po prvom použití výrobku. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského/českého návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami dôsledne riadiť. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí), spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať. 
Záruka na výrobky sa poskytuje v dĺžke 24 mesiacov od dátumu doručenia.
V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadaviek kupujúceho buď výmenou tovaru alebo jeho opravou. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru, alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel, alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe tovaru, alebo ak sa nedokáže opak. V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to: 
-    bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
-    primeraným znížením kúpnej ceny
-    náhradným dodaním tovaru
-    odstúpením od zmluvy
Najprv môže kupujúci požadovať od predávajúceho bezplatnú opravu alebo bezplatné náhradné dodanie spotrebného tovaru. Kupujúci má právo na výmenu tovaru len vtedy, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neúmerné. O tom, či je vada úmerná, rozhodne autorizované servisné stredisko a to formou písomného posúdenia tejto vady. V tomto prípade bude tovar vymenený za rovnaký kus, prípadne vrátená už zaplatená suma späť. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.

Ak je predmetom reklamácie bicykel odobraný prostredníctvom zmluvného odberného miesta – maloobchodnej predajne, prípadné vady tovaru, ako aj predpredajný, záručný a pozáručný servis na tovar bude vybavovať zmluvné odberné miesto – maloobchodná predajňa.

POSTUP REKLAMÁCIE
Pri uplatňovaní reklamácie by mal kupujúci dodržať nasledujúci postup:
1. Kupujúci zašle e-mail, v ktorom uvedie kód a popis výrobku, číslo faktúry a popis závady. 
2. Do 24 hodín (v pracovné dni) budú kupujúcemu zaslané informácie o ďalšom postupe.
3. Kupujúci zašle tovar na určenú adresu spolu s detailným popisom závady. 

ORGÁN DOZORU:

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj 
Trhová 2, 917 01 Trnava 1 
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa 
tel. č.: 033/5512 689 
           033/5512 690 
fax č.: 033/5512 656 
e-mail: tt@soi.sk

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIE
Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na kupujúceho až po úplnom zaplatení kúpnej ceny v plnej výške, vrátane dopravy, manipulačného poplatku a DPH. 
Tieto obchodné podmienky sú platné v uvedenom znení v deň vytvorenia objednávky kupujúcim, ktorý ich bezvýhradne akceptoval. Ing.Eva Durdyová - HOBBY-CYKLOSERVIS si vyhradzuje právo zmeniť Všeobecné obchodné podmienky. V prípade, že kupujúci nesúhlasí so znením podmienok, môže svoj nesúhlas vyjadriť písomne.